Saturday, January 3, 2009

2009

Tidak terlambat rasanya saya untuk mengucapkan selamat Tahun Baru 2009 kepada semua yang melayari laman blog saya ini. Dari mula blog ini muncul, tidak kurang 30 orang pelawat mengunjungi laman blog ini setiap hari. Terdapat juga pelawat blog ini merupakan pengunjung pertama kali, namun tidak kurang juga pelawat yang sama mengunjungi kembali laman blog ini untuk mengikuti perkembangan dari masa ke semasa. Terima kasih kepada sokongan dan perhatian sdr &sdri, harap-harap dapatlah kiranya me'link-linkan blog saya ini kelaman blog anda semua.hehe...publisiti free...
Pada tahun ini, Pelbagai perancangan telah diatur untuk mengembangkan karier saya ini. Terutama sekali dengan penubuhan Renjis Cameraworks. walaupun demikian, Shotlens Multimedia Production yang saya tubuhkan pada awal tahun 2002 masih beroperasi seperti biasa. Penggambaran-penggambaran selain perkahwinan, penggambaran untuk majlis-majlis rasmi badan-badan kerajaan seperti UMS, kraftangan Malaysia dan swasta berjalan seperti biasa.Bagi yang mempunyai masa yang terluang, sample-sample video, ada di pamerkan untuk tontonan pengunjung di galleri Renjis Cameraworks. harap maklum...

No comments:

Post a Comment