Saturday, January 3, 2009

BENGKEL PHOTOCAHAYA 2009


Bengkel Photocahaya ini adalah anjuran Shotlens Multimedia Production dengan kerjasama Renjis Cameraworks.
Penggiat-penggiat fotografi dijemput mengikuti bengkel selama 2 hari ini yang akan berlangsung pada bulan Mac 2009. Hanya 10 orang peserta pertama sahaja kami terima. Pelbagai teknik penggunaan flash akan DIBONGKARKAN melalui bengkel ini.

Maklumat Photo Cahaya 2009

Penceramah : 1
Jhonny G. Kimlon (Lebih 10 Tahun dalam bidang fotografi. Mempunyai pengalaman didalam menggambil gambar majlis-majlis rasmi kerajaan. Hasil-hasil beliau banyak diterbitkan didalam surat-surat khabar)

Penceramah : 2
Saya sendiri. Pegang kamera foto dan video sudah melebihi 10 tahun. Hasil-hasil fotografi diterbitkan untuk bahan-bahan media cetak dan surat khabar. Lain-lain maklumat, bolehlah melihat hasil-hasil kerja saya di laman blog ini atau datang sendiri ke Galleri Renjis Cameraworks.

Tarikh :
Akan ditentukan kemudian, tetapi bengkel akan dilaksanakan pada Mac.

Bayaran :
RM600 sahaja. (termasuk sijil, tempat latihan, peralatan menulis, buku panduan, makan minum semasa berbengkel dan T-Shirt).
Bayaran Tempahan :
RM200 sebagai pengesahan. Penarikan diri dari tempahan mengikuti kursus tidak akan dikembalikan, namun demikan, penukaran peserta digalakkan. Baki pembayaran mestilah dilakukan apabila pendaftaran hari berbengkel dibuka.

Jumlah peserta :
10 orang sahaja. siapa cepat di dapat.

Maklumat bengkel :
Segala maklumat lanjut akan dikirim kepada peserta melalui email setelah bayaran pendahuluan tempahan di buat.

Untuk maklumat lanjut sila berhubung menerusi email : rcameraworks@yahoo.com.my / shotlens@yahoo.com atau terus menghubungi 0195360666

Selamat menyertai.

1 comment: